- Jag säger då det..

Oooooh-la la laaaa


FEST IMORGON - JA! DRICKA SIG PACKAD - JA! UTKLÄDD TILL HIPPIE - JA! DANSA PÅ BORDET MED MAMMA - inte så troligt..

Imorgon fyller Gitte, min mammas kusin år. Ferre på hög nivå!
Plus att det kommer några peeps från min & Mikey's gammla klass på filborna, back in the days dvs.
Haha dvs. Så ful förkortning.

Ni ska se min mage, den är mer uppsvullen än vanligt. Jag och mammsen har precis krängt i oss varsen hamburgartallrik från Mitt i prick. Och den satt som pricken över i. Hehe..

På söndag fyller Stebany år - happy b-day. Eller ja, hon har fyllt år, men det är då det ska firas! Minsann & dag! 19, så onödigt att den siffran ens finns. Bättre att fylla 20 två gånger på raken då? Lite plåster på såren om man har en tidig ålderkris med. Två flies in one smack!

Nu tänkte jag bounca vidare ner mot soffan och släppa lös min mage från dessa tajta jeansen. Typ dö en sväng.
Adjö punkt


Kommentarer
Postat av: Stephany

WOOOHO SES IMORGOOON!

2010-05-08 @ 20:55:26
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0