- I have something to say!

 

Vi började umgås för inte så länge sen, vilket var kul. Men du kväver mig mig. Du upprepar dina sms om och om och om igen, och du drar dig inte för att skicka 700 åt gången. Du ringer mig som en helidiot, och jag vill inte vara en vän till dig. Du är ingenting förrutom en junkie, och jag vill inte ha med dig att göra. Tyvärr har jag inte hjärta att säga det till dig, för jag vet hur ensam du egentligen är.. Och jag har förstått varför! Ledsen att behöva säga det, men du är en böld i röven. Du kan vara go på ditt sätt, och du är en väldigt generös människa, det finns inte många sånna. Men om priset är att jag ska orka med dig 24/7 - då är det SÅ inte värt det. Som sagt, jag kan vara din "polare" eller "kompis".. hellre "bekant".. men jag vill INTE vara din vän. Give me some space and some time to breathe, willya ?

Sen har vi Vlora Bahtiri Maqiki.
Efter vårt samtal känns allt så bra. Jag mår så bra när jag är med dig, och det kändes bra att få allt sagt den kvällen. Vi öppnade oss, och vi vet vart vi står. Jag vet att jag alltid kan räkna med dig och "mamma", och jag älskar er för det! Finns inga ord. Bara känslor. Min Vlora <3 och nej, jag och Vlora är inte tillsammans, just wanna make that clear hahah. Jag ska skriva ett helt inlägg, det lovar jag för jag har så mkt att säga egentligen, men nu ligger skolarbete och trycker mig i nacken..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0