- *Buuuuuurp*

Nu sittr jag här OCH ÄTER, oj råkade klicka på caps lock, mackor med Ishavssallad. Det llåter väl healthy och bra ? MEN DE E DE ENTE!! Massa majonaise och sånt blabb.. Antagligen därför det är så gott. Väldigt få nyttiga saker är gott, och då räknar vi bort grönsaker, för det är mums enligt mig så det så era pajjasar.

 Idag ska jag förmodligen till Ekeby, hem till Marie. Det blir ulrta mys tycker jag, eller hur whifey ? xD lol

Hmm, va var det nu jag ville få sagt... JUSTE!

STEEPHS MOBIL ÄR MIN, STEEPHS MOBIL ÄR MIN - STEEEEEEEPHS MOBIL ÄR MIN!!!!! Ett helvete att texten inte kan göras större, för isf hade jag gjort det punkt. Och då menar inte jag "sätt på fet text" era jävla syndromare, utan teckensnittet. Just 2 make it clear for you.

ADJÖ min -ishavsallad . HEJDÅ BE JEALOUS!

Kommentarer
Postat av: Stephany

"och sånt blabb" hahahha jag dör.



mmmmmmm MEN MIN FUCKING MOBIL GÅR INTE O LÅSA UPP så nu måste jag ha båda :(

2010-05-13 @ 12:37:45
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0