- Nam Myoho Renge Kyo .

Utmattad är ett bra sätt att beskriva hela situationen . Jag vet inte ens vad det är som får mig att gå upp på morgonen . Kanske för att man förstår att livet måste gå vidare ?
Omgivningen trycker ner mig . Jag behöver ett, måste ha ett, DESPERAT, efter ett miljöombyte . Lämna alla personer bakom mig som jag skulle kunna spy på, kräkas ut inälvorna. Jag vill bara komma vidare, så varför står jag och stampar på ruta två i all evighet ?!
Jag ska åka . Och Aldrig mer komma tillbaka . Detta kommer aldrig vara hemma för mig .

Snart sticker vi honey, och då är det adjöss till er alla . Ni ska minnas mig och jag ska snabbt glömma er .
Ni kommer se mycket av oss i framtiden .




Nam Myoho Renge Kyo .
mystical


Kommentarer
Postat av: Vlora

Fyfaen vad jag älskar dig! <3 You rock my world. Och ja, snart åker vi & då skiter i allt här, jävla skit är det! Och du " they gon' miss this planes " ;D haha.. LOOOVE U!

2010-04-01 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0