- Jag rammlar snart av stolen..

Fyfan, nu är jag riktigt trött. Varit i skolan hela dagen och sen åkt till mamma för att skriva ett arbete till engelskan, men inte ens DET är jag färdig med.

Utan istället har jag umgåtts med Angelo, Kevin, Arber & Luan hela dagen lång. Modi kom förbi en runda också och snackade lite skit :D

Hahah, har en del bilder jag ska lägga upp den på boysen..

NUDE GIRLS, THEY'RE NUUUUDE !

nej, jag bara skoja.. halvt bara.

Festen i helgen var galen. Kvällen var galen. Efterfesten var ännu galnare.
Men jag hade fett skoj iaf :D
Tack Tiff & Vlora för en rolig kväll !

Anyway, nu ska jag logga ut för kvällen och sova till en gosig film ^.^
Eng C arbetet imorgon, det får bli en överraskning. Jag får väl improvisera antar jag.

SOV GOTT :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0