- Best movie ?

Jag har absolut inget att göra.. Så därför tänker jag ge er de bästa filmtipsen jag har :D
Kan ju vara bra om ni är sugna på att hyra film. Tänker börja med den allra bästa.

1. Blood and Bone - ASBRA! Måste ses! (Action)
2. Law Abiding Citizen - Rysligt bra. Jamie Foxx i huvudrollen. (Action)
3. Aliens in the attic - Familjefilm. (Komedi)
4. Shanghai Knights - Jackie Chan is the best ofc. (Action Komedi)
5. 17 again - Zac Efron är lysande i denna filmen. (Komedi)
6. Angels and Demons - Uppföljaren till Da Vinci koden (Thriller?)
7. Pineapple Express - ROLIG SOM FAN! (Komedi)
8. Fighting - Channing Tatum i huvudrollen. (Action)
9. Tropic Thunder - Jack Black rules! Ben Stiller i huvudrollen. (Action Komedi)
10. Vi barn från banhof zoo - Utspelar sig på 70-talet tror jag.. Jävligt tung film.
11. Kogänget - LAUNGING ÖVERDRIVET LÄNGE! (Disney)
12. 100 girls - En kille förlorar sin oskuld i en hiss under ett strömavbrott. Highschool film.
13. Mini's First Time - Sjukt bra. (Thriller)
14. Bugsy Malone - Unik Maffiafilm. Se Jodie Foster som 13 åring. 
15. En Riddares Historia - HAHA! klockren, awesome . Heath Ledger i huvudrollen (Komedi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0