- No more Drama.

Min blogg är inte den roligaste att läsa.
Varför?
Jo, draman är borta. Och det känns så skönt att för en gång skull kunna leva ett normalt liv.
Inte en massa skit och problem runt mig mer. Nu, nu mår jag bra.

Det jag ska fokusera på nu är mitt körkort och mina äkta vänner.
Dom som funnits där i vått och torrt och som vet det mesta om mig, men dömer inte mig för det.
Jag älskar er för det.

Yes, om ni vill höra om en onormal tjejs normala liv, då är det denna bloggen ni ska läsa!
För nu, äntligen, har verkligheten landat.

 

Who will I be? It's up to me.
All the neverending possibilitys.
How to choose who to be. Well, lets see.
There's so many choises now.
Play guitar, be a moviestar..
In my head a voice says "why not try everything?"
I get to make the future for myself.
If i can become anyone I know the choice Is up to me.
Who will I be?


Här kommer en MAKALÖS låt med Justin Bieber!
Enjoy ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0