- Softis morgon.

Tjolahopp !

Har precis ätit en mumsig frukost, mackor med makrill och ett glas juice ^^ Och sett gamla avsnitt av Top Model 6, där Jade vann. Hon påminner mig lite Om Eva the Diva, till attityden faktiskt.
Dat was pretty goot. På tal om det, sov hos Pretty inatt (: Fett soft, och jag hade verkligen saknat hennes säng !
Så jävla skön ! Va med Stephany igår med på Väla, så nu har man fått lite inköp ;b allt är mucho perfekto !

Nu ska jag måla mina naglar och kolla på Sex & the City hade jag tänkt.
Bloggar mer senare :D Ta'taa




Köpte detta linnet igår på Cubus. Nu kommer jag vara riktigt het on the dancefloor ! ;D
Yiiii'haaaa!




Och så ska jag ha dessa säxy silvy rings :D
Aooo mami !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0