- Info om gårdagen.

Holloj!

Cirkusen igår va bra! Mabbe backade ut i sista sekunden, så jag fick åka själv med mina päron.
Träffade Jessica & Amanda där, längesen man såg som två idioterna :P

Cirkusen sammarbetade med Ekeby skola, och temat var; Era barn är kvällens stjärnor!
Rebecca & Nicole var hästar, med hästhuvuden, och sprang omkring, bockade & hade sig.
Såg ut som dom hade jävligt roligt. När väl dom riktiga hästarna kom ut, några nummer senare, säger Elliot till Bengan;
Pappa, är det också Rebecca & Nicole ?
HAHAH jag dog.se! Mormor dog.com! Mamma dog.nu och Stefan dog.net!

Nu väntar jag på Mabinty, för vi ska ner i stan ^^

Tjolahopp, vi höres !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0