- en skön fredag .

Nu va man hemma efter en del projekt.
Stephany kom runt 16.00 tiden för den lilla krabaten ville låna mitt leg.
Busungar vi är va ? Höhö.
Vi käkade lite, skrattade lite åt Elliot (min lillebror på 4 år) och larvade oss.
Tills stephany kom på att hon skulle ju ha vodka. "Men grattis Stephany, kom du på det nu?"
Och i sista minuten verkade killens sista vodka tagit slut.
Så vi ringde en annan med hemkörning, och Stephany the bright one hade inte tagit med sig sitt kort så no money.
Den lille stackaren fick åka hela vägen hem och tillbaka.
Jag hann precis hem med Dipsy och ut igen sen va hon tillbaka. Och då kunde inte gubben, så hon fick åka till stan.
Och jag for hem till Falk för att träffa Per, QP, Jeppe, Viktor och Erik som kom från USA för någon dag sedan.
Sen körde jag & Falk dom till Maria Station för dom fuckarna skulle till Ängelholm.
Och nu är jag hemma :D

Sjukt skönt folk att träffa efter att ha suttit isolerad nästan en hel vecka.

Riktigt skönt att få vara med min mamma igen, konstigt nog.
Och riktigt najs att få umgås med min Dipsy igen! (Min blandras Bordercollie, Labrador & Golden Retriver)

Nu ska jag msn:a lite :D
Ciao Everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0