- Lord, give me a sign .

Jag är SÅ förvirrad. Jag vet inte ens vad som är bäst för mig själv längre.
Men nu vet jag att ingen kan vara förälskad och klok samtidigt. Det finns inte. Omöjligt.
Som man brukar säga; man får kyssa många grodor innan man hittar sin prins.
Och det kan även relatera till att man får ökennamn. Hora. Slampa. Billigt luder.
Snälla killar, klandra inte en tjej som hoppar från kille till kille, hon försäker bara hitta en som är pålitlig.
"Du är olik alla andra", viskar han när han är förälskad. "Du är likadan som alla andra", snäser han när han fått henne.

Önskar att man kunde se skillnad på äkta och oäkta kärlek som att skillnaden på champinjoner och flugsvamp.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tycker man ska dejta så många killar som möjligt tills man hittar den rätta, ju mer du dejtar ju mer erfarenhet får man ju :). fast man ligger ju såklart inte med dom.

2009-03-07 @ 22:37:29
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0