- learnd a new way to say horay.

såååja.

Fredagen blev inte så pjåkig trots allt .
Stack till planteringen och umgicks med QP och hans klick .
Riktigt sköna killar :D
Spelade biljard, och jag vann!!!!...på falska grunder, naturligtvis. Jag fuskade en del hihi.
Det visade sig att Matte (som vi va hos), hans päron känner mina päron! Eller rättaresagt, en stor del av släkten :P
Världen är liten.
Sen bar det iväg till Mattes lägenhet då på Miatorp. Jag och QP han softa i en kvart innan vi skulle ta bussen hem :)

Tankar flyger genom huvudet.
Hur fan ska vi lösa det ? Vadå, är det gatan nu eller ?
För jag kommer sitta där med dig när dagen kommer .
Tänker inte lämna dig i denna situationen, när du va den som tog emot mig när jag behövde det som mest.
Aldrig.
Jag vet att jag är kass på att visa det, men du betyder mycket.
Även om man bara vill slita av dig huvudet ibland :P
<3<3<3

Nej, nu ska jag gå och nanna hade jag tänkt. Är fucked up död, och sängen kallar ^^
Sov gott!

AnthaliyahDivini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0