- helt väck, vafan .

Längesedan jag mådde såhär dåligt.
Jag är yr konstant, mår illa som en fucking häst och kan inte äta.
Äcklas utav all mat som ställs framför mig, vare sig det är min favvis-rätt eller bara en liten chocklad-boll.
Fy jävelen, vad äckligt allting är.

Trött är jag med, hela tiden.
Anyway, nu har jag beklagat mig så det räcker.

Var med Robin (kusinen) igår och kollade film :)

Alvin and the Chipmunks
Bolt
Bedtime Stories
Björn Gustafsson

Sen sussade vi ganska gott .
Hade inte så mkt val, kunde inte stå upp utan att jag va nära på att spy, ännu mindre gå.
Är nästan 100% säker på att mitt ansikte va grönt. Kändes så iaf.

Nu ska jag ner till mammsen, hon ropar.
Häy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0