- People judge me, not God.

Jag vet att jag gör saker jag inte borde.
Saker som får dig att tro att du är i sjunde himmelen,
men i själva verket skickar dig till ett helvete som bara funnits i din fantasi.
Jag känner hur min kropp sviker. Hur ansiktet förändras. Hur känslorna förvirrar mig.
Vad vill jag egentligen?
Är det så det ska sluta till sist?
Framtiden finns där för mig. Jag vet det. Men den är utom räckhåll.
Huvudet snurrar. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Mamma vet. Stefan vet. Min kusin vet. Vissa av mina vänner vet.
Är det så jag vill att dom ska se på mig? Ha inte den bilden.
Snälla, döm mig inte. Jag är medveten över mina misstag, varenda gång jag gör dom.
Men snälla, döm mig inte. Jag är fortfarande Anthalya, eller hur?
Mitt liv, mina misstag, mina konsekvenser.
Fast det borde varit
Mitt liv, min lycka, min framgång.

Jag har kontroll, jag har kontroll....




Kommentarer
Postat av: Mårten

Antaliyah jag vet att du kommer klara det en dag, man måste bara få tag i viljan du vet. Dömer inte dig, du kommer alltid vara antaliyah:D

2009-01-18 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0