- WIIIII-kend.

Helgen var näst intill perfekt . Kunde inte begärt bättre :)
I lördags var jag på crom och träffade alla mina älsklingar,
Mabbe, Pretty, Jennie, Semir, Petra, Bahsse, Matte och heeeeeela gänget .
Semir råkade ut för en liten olycka på dansgolvet, så det va ju bara att hoppa in i en taxi för att åka hem till Jennies bror och fixa problemet :) men det löste sig iaf :)

Hade skit kul, längesen man träffade dom.
Senare, när crom stängde, följde jag med han till en efterfest. Och där spenderade jag natten ;)

Hjälpte Jenny måla sin vägg, blev skit snyggt med röd färg :)
Nu är hon på väg att hämta mig för vi ska till VÄLA WIIIHOOOO! Fast jag är luspank, så det kan ju kvitta egentligen.

Pusselipuss gotta bounce <3


Kommentarer
Postat av: Lil' Mama

Klart det blev bra, vi är ju bäst :P. Hela lägenheten är faboulus like us now <3<3<3

2009-01-28 @ 02:18:50
URL: http://outrageouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0