- Vinterfrossa

Sitter här hemma hos mamma på min röv, alldeles solo. Funderade på att gå ut och plaska runder i snön, men det är fan inte roligt själv. Ska jag bara skutta omkring där med ett fejk-smile och bara "yei lixom, va roligt detta är då" - UH-UH!

Jag är lite fundersam dock.
Ska jag?
Eller inte?
Man blir faktiskt kall och frysig.

Sen är jag lite fundersam över annat också. 
Jag har sett många gånger tjejer i min situation där man tänkt "dumme idiot, han playar dig!!!"
Men när man väl för höra av en vän, att killen snackat un-good shit, det är då man ifrågasätter sig själv.
Jag bryr mig inte så överdrivet mycket, har inga skarpa känslor riktigt. Därför ser jag helst att komma underfund med detta här och isf avsluta det innan det är försent. Ment tänk så är det inte sant ? Går jag miste om någonting då ?
Snälla, jag låter ingen leka med mina känslor på det viset.
Antingen är det raka kort eller inget alls.
Jag är inte 15 år längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0