- Love comes to those who belive It.

Hur känns det är bli älskad? Hur känns det att älska en annan människa så mycket att det känns som om själen slits sönder? Pirrar det i kroppen när du får höra dom magiska orden för första gången?

Hur ont gör den kärleken?


Jag har varit kär en gång. Vill aldrig mer ha det så, för jag mådde verkligen skit. Jag var hundra procent säker på att han var den första och enda som skulle få mina löften och ord. Men jag hade så fel.

Jag har aldrig fått säga dom orden.


Jag vill vara din. Du är min inspiration i livet. Du är min styrka, mitt leende och min trygghet.
Mitt ljus i den dystra vardagen. Det är med dig jag kan nå toppen.

Borde jag vara glad för det kanske?

Fotbadet väntar, wiho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0