- Fyllefest & Nyårslöften.

Detta är den första dagen i mitt nya liv.
Det är nu allt förändras och allt bir seriösare. Det är NU jag ska satsa på mitt liv, för en gångs skull.
2008 va ändå ett bra år, jag har gjort mycket som jag ångrar och inte ångrar, och jag har faktiskt haft jävligt kul !

Nyår blev bra. Jag önskar jag kunde säga perfekt, men riktigt så bra gick det inte.

Klockan tickade under dagen och vi hade planerat att göra en middag och bara ta det lugnt, men folket hörde inte av sig.
Jag & Jenny fick panik, tänkte är det såhär vår nyår ska bli ? Stressigt och ensamt .
Men nope, rätt som det va fick vi tag i Amer & Jessica, som lätt skulle vara med, och sen körde jag, Jenny, Alex & Emma iväg och handlade mums-mat ^^

Det va den perfekta kvällen när det bara va vi, åt tillsammans och lite annat..
Men sen urartade det när det kom annat folk som man inte ville ha där egentligen .
Vi blev för många, helt enkelt, tyckte jag.

Men ändå, fick en puss vid 12-slaget iaf ^^

Nu ska jag gå och äta frukost, jag är så fucked up hungrig!
Och jag hoppas att alla hade roligt under nyårsnatten, även dom jag inte va med.

PUSS&KRAM&HEJSVEJ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0