- En lyckad helg

Helgen har varit hur bra som helst :) Hitills, iallafall. Jag menar, synd och klaga?
Festade gärnet igår, var egentligen meningen att vi skulle ut och hela den grejen, men det blev sitta hemma och festa som vanligt.
Tog mig själv till en helt ny level igår, som jag inte alls gillade. Aldrig mer, iiisch.

Sista kvällen med Michel, mest sorligt för Jenny :P
Men han är snart tillbaka, It's a promise hun :D

Nu sitter vi här, jag, Jenny & Linus, röker cigg, dricker kaffe och slöar to the maximum!
Ikväll blire film och godis, för en kväll till som igår är verkligen uteslutet :P Helt pajjad.

Vi hörs ! puss&hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vet vad ni gör där inne

2009-01-31 @ 18:30:30
Postat av: Lil' Mama

Han var tillbaka snabbare än ögat;)

2009-02-01 @ 11:07:29
URL: http://outrageouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0