- Detta ska ni veta !

Jag la in ett inlägg om Timmie när han stal min telefon.
Nu ska ni alla veta att det inte var Timmie, tack & lov.

Tvärtom, det var han som hjälpte mig med att få tillbaka den.

All denna informationen har jag fått reda på, och det gör mig så glad att det inte var han!

Så jag ber 10000000 ggr om ursäkt Timmie Silverstranden, för att jag blottade ut dig på det viset.
Jag skulle tagit reda på fakta först. Men jag var så ledsen att jag uttryckte mig i bloggen, vilket var fel, eftersom alla kan läsa.

Och Tack Lorena, för att du designade min blogg :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA det roliga är ju att det var han som snott den och det var därför han kunde fixa tillbaka den så snabbt ;)

2011-01-13 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0