- Seg & Bakfull

Hejsan svejan.
Vaknade med världens mest jobbigaste huvudvärk - bakfyllan förstås.
Ni kan ju tänka er själv, åtta groggar, när jag blir asnitad på fyra. 
Jag tåler inte mycket, men inte lite heller. Utan ganska normala mängder.
Men jag drack och drack och drack. Och sen för lite omväxlingsskull, så drack jag lite till.
Fyllan kom som en BOOM smäll, inte alls att man kände sig salongsberusad i början och lät det stinga därifrån, nejnej.

Linus skrämde nästan skinnet ur mig. Jag vaknade runt 06.00 tiden för att kissa. När jag kom tillbaka hör jag bara en viskning som sa "hej". Jag hoppade några centimeter och fråga "Vem är det?" Haha, helt väck. Fick svaret "Vadå vem det är, det är jag! Kom hit och lägg dig ditt kötthue." sen somnade jag gott på hans arm ^^

Nu är det bevisat - Jenny & Michel är som gjorda för varandra. Dom tillochmed bråkar i sömnen.
Michel - Men kuken, ge mig täcke för fan!
Jenny - Håll käften eller gå och dö.

Jag och Linus asflabbade.

Nu ska vi dyyyyscha och se till att göra oss fräääääsha. PyssPyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0