- Pizza time !

Nu har vi ätit pizza, Balkan special med bacon, fast utan bacon, för vi fick visst ingen..
Haha, hängde ni med på den där ?

Blev väckt på världens sämsta sätt av Viktor & Linus, taaaaaack grabbar ;)
FUCK U!!

Väntar på Jenny, som gär sitt stora beslut i livet. Ska lägga detta datumet på minnet.

Vill också tillägga att Grisen är världens bästa hund :D Han är sååå söt, det va kärlek vid första ögonkastet !
Han kom in genom dörren och grymtade (därav namnet) och viftade på sin lilla kringla till svans :)

Boysen, dvs Michel, Viktor, Linus & Rodhi sitter i köket och larvar sig. Nu är det bevisat tjejer, killar är omognare än tjejer, oavsett deras ålder.

Nu ska jag myspysa med Grisen :) Puss

Såhär kul hade dom i köket .




Jag & Grisen ! :D







Kommentarer
Postat av: Anonym

My baby in the kitchen. Ja jag gjorde mitt val. blev sexobjektetvid mitt köksbord. all night long ;)

2009-02-03 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0