- nyvaken .

Nu har jag vaknat. Lyckades fixa till mig själv på mindre än 10 minuter, måste vara ett jävla rekord.
Deckade snabbare än kvickt, har nog inte sovit så gott på mycket länge. Kanske för att jag & Jenny fick sova själv för en gångs skull ?

Idag kommer grabbarna igen, och visst är väl det roligt, men snälla, låt mig pusta UT!!!!!
Börjar bli för mycket det här.
Pooppe & Michel ska bjuda ut oss på restaurang på lördag, mig & Jenny dvs. Och det är Valentines day ;D
Hur gulligt är nu inte det ?

Nu ska jag ner i stan för att fixa lite papper på banken och sen iväg till soc.
Then I will be finished! :D Skulle egentligten klippa mig, men Emelie svarar inte på sin telefoon, jävla segis.

Så puss&hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0