- Kulig dag :D

Guuuudmööörgååån :D

Hade en riktigt mysig kväll igår, alla vi fyra. Jag, Linus, Jenny & Michel. Vi kollade film (Felon), drack öl (vilket jag avskyr annars), rökade cigg och bara umgicks :) Helt perfekt !

Idag blir det Busfabriken med Rodhi & min saknade lillebror Elliot :D
Michel & Linus ska också med :) jag vet ju vem som kommer ha roligast om man säger som så - JAG!

Ska kanske träffa min baby-cuz senare idag, vilket jag hoppas ! :D

jag tänker på alla dagar som går, och snart ska jag bli Tant :D Tant Antengla haha .
Tänker på Lorenas unge, för jag har trots allt tagit på mig ansvaret att lära ungen Svenska.

Nu ska jag smoka, sen hoppa in i duschen. Vill ju vara fresh när jag ska busa :)

Puss&kram

None

Kommentarer
Postat av: Lorena

Haha du är bäst bäst bäst! <3 love!

2009-02-04 @ 12:01:32
URL: http://lorenah.blogg.se/
Postat av: Lil' Mama

Och bara umgicks? Kallar du det vi gjorde för att umgås`:P Hahaa. jag kallar det för ngt annat ;)

puss sis

2009-02-10 @ 10:35:01
URL: http://outrageouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0