- If you're not the one

Om du inte är den rätta, varför känns då själen så bra idag ?
Om du inte är den rätta, varför matchar våra händer på detta viset ?
Om inte du är min, varför svarar då ditt hjärta när jag kallar ?
Om inte du är min, hade jag haft styrkan att kunna stå överhuvudtaget ?

Jag vet inte vad framtiden bringar,
men jag vet att du är här med mig nu.
Vi kommer klara det.
Jag hoppas du är den jag delar mitt liv med.

Jag vill inte fly iväg, men jag klarar inte det. Jag förstår inte.
Om inte jag är till för dig, varför säger då mitt hjärta att det är vad jag är ?
Finns där någon chans att få stanna i din famn ?

Om inte jag behöver dig, varför ligger jag då på sängen och gråter ?
Om inte jag behöver dig, varför ekar då ditt namn i mitt huvud ?
Om inte du är till för mig, varför påverkar denna distansen mig så hårt ?
Om inte du är till för mig, varför drömmer jag då om mig som din kvinna ?

För att jag saknar dig. Kroppen och själen, så stark att jag knappt kan andas.
Och jag andas dig in i mitt hjärta och ber för styrkan att kunna stå idag.
För att jag älskar dig, vare sig det är rätt eller fel.
Jag vet att jag inte kan vara med dig inatt, men mitt hjärta finns vid din sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0