- hål i läppen.se

Nu väntar jag på att Jenny ska plocka upp mig med Linus, Micha och Rodhi, för vi ska nämligen hem till Linus syster Hanni och pierca oss ! :D
Iiiiih, SNYGGO!

Träffade Zpinki, Lanka, Hanna, Natta, Crille, Fellan & hennes kille idag. Dom bor här på högaborg, fellan då. Sååå fin lägenhet .
Och låt mig berätta en sak för er alla; jag hade fel. Jag har inte förlorat mig själv. Jag hittade mig idag, när jag träffade alla gamla vänner. Och anledningen till varför jag är annorlunda när jag är med mina nya vänner är för att jag anpassar mig till dom äldre. Alltså; jag har fortfarande kvar min barnsliga sida ! :D WIHO!

Måste röra på mig nu snart, puss&hejs.


Kommentarer
Postat av: jessica

bor du på högaborg??

2009-02-09 @ 00:39:02
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0