- Ge mig själv tillbaka till mig.

Alla som har känt mig i mer en ett års tid vet vem jag är. Eller rättare sagt, vem jag var.

Jag märker på mig själv hur mycket jag har förändrats, och det sårar djupt in i själen när jag tänker på det.
Förr var jag spontan, impulsiv, flippig, smart, hård.. ja jag var mig själv helt enkelt.
Nu beskrivs jag som en "tänka-efter-före-brud" kan man väl säga. Lugn, fnissig och allämt äldre.
Folk säger att jag har mognat, men om detta här är min mogna sida, väljer jag nog att gå tillbaka till barndomen.
Jag ska verkligen bättra på mig själv så att jag kan gå tillbaka till mitt gamla jag. Jag har förstört mig själv.
Det ända jag har kvar är självförtroendet, och det ska inget få förstöra.
Anthalya will be back - but worse than ever motherfuckers!


Take me to Neverland, i don't wanna be a grown-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0