- En normal fredag.

Idag är det fredag, och det kommer nog bli den mest normalaste fredagen dom senaste veckorna.
Vi ska laga mat, titta på film & bara gosa hela natten. Ja, inte jag & Jenny då, utan vi har ju faktiskt våra offer som löjligtvis tror att dom "äger" oss. PAHA, tillåt mig att asflabba. Så långt har det inte gått än, killar.
Däremot äger vi dom ;D

Idag ska jag pierca mig i läppen, så som jag hade det innan. Får hoppas att denna gången blire ingen infektion.
Och jag har ju lagt ner hjälpmedlet till infektioner i kroppen, så nu ska det fanimej bli handsome !
Senare, innan vi ska storhandla, ska vi till Linus mamma för "inspektion", wish us good luck!

Jag är så trött, så seg i huvudet och ögonlocken vill bara slå igen.
GÄÄÄÄSP !

Vad ska ni göra ikväll då ? :)

I got a little mouse in a box.
It's pretty, cute, but It doesn't get out alot.
If she wants a little runaround,
I take the box to the park for an hour.
My mouse is pretty cool
It doesn't even have to go too school.
 
Haha, puss hääy ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0