- Bust that Rhyme !


Godmorgon !
Eller kanske borde säga god eftermiddag.
Somnade skit sent igår, eller rättare sagt imorse.
Tror klockan var runt 07.30 . Jenny snarkade sitt ihåliga snark och mina ögon verkade vilja hoppa ur ögonhålan
så trött jag var, that's for sure!
Såg två filmer dock, Sex and the City - The Movie & The Eye med Jessica Alba. Skit kass, men vafan.

Telefonen ringde 12.40, och då var det söta lilla Jenny som väckte mig.
"Upp & städa, för klockan 14.00 kommer jag med Michel & Linus".
Detta kommer du inte tro Jenny - men jag hoppade ur sängen och började städa direkt!
Framsteg va ;)

Inte alls som det var med Mille. Haha världens diss!
Jenny skulle väcka mig och få mig gå upp. Så hon säger "Anthalya, vakna nu. Mille är ju på väg hit!"
och jag lägger den fina, öppnar ena ögat och mummlar "soft" vänder mig om, och somnar om.

Nej, nu måste jag diska asså, så att jag kommer någonstanns, klockan är nämligen 13.47, så dom kommer
när som :S
Måste tvätta mig själv med, vill ju inte lukta direkt :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0