- back to the blogging.

Hellö!
Internetet hemma hos Jenny funkar för närvarande inte, därför har jag inte kunnat blogga på ett tag.
men nu fick jag låna Linus dator, wiho ! Det är ju faktiskt hans fel till varför vårt internet inte funkar som det ska :P haha, skojar han ska "laga" det.

Mycket har hänt på senaste tiden, dessvärre inget jag kommer blotta ut i min blogg.
Mina vänner kommer veta, eller några av dom. Det är dom ända jag öppnar mig för, and that's where It stays!

Jag & min mamma är vänner igen iallafall och det känns göttigöttgött.
Hmm, vad finns det mer att säga ?

Jo justde, någon jävel har öppnat käften om mig & jenny. Och när vi får reda på vem det är så kommer den personens liv att förstöras totalt, va beredd på det. Nu är det krig, din äckliga smutsiga fitta. Vi ska avsluta det du kommer önska att du aldrig startade, be sure of that motherfucker. 

LinusFinus är inne i duschen och jag sitter & myser med Grisen :D
Ih, han är underbar <3

gotta bounce, c ya'll ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0