- pissed .

Fy jevelen vad vi har supit idag. Klunkat något fruktansvärt och det började vi med kl 15.00 i eftermiddags. Sen var det bara att packa sig till sängen, däcka och spy som en kalv. Så ja, lördagen är gjord !

Jag har också legat och tagit mig en funderare över saker och ting i mitt liv som jag är så jävla trött på.
Dramat.
Knivhuggen i ryggen.
Killarna.


Dramat kan jag ju bara säga såhär; jag vet min del i det hela och jag avslutar alltid det jag påbörjat.
Knivhuggen i ryggen; jag vet vart jag har vissa folk. Och det drabbar bara er själva i slutändan, kuksugare. Det är då jag ska stå, peka finger & asgarva tills jag inte kan stå upp.

Killarna; Varför är ni så TRÅKIGA?! Och varför är ni så jävla kassa på att behandla en tjej med respekt ?
En puss måste inte leda till en kyss. En kyss måste inte leda till ett hångel. Att mysa måste inte leda till taffs, och taffs måste inte leda till sex. Lär er det nu, en gång för alla.
Jag fattar inte hur killar kan vara så lika varandra när personligheterna kan vara som svart/vit. Killar är som Yin & Yang, svart/vit men passar ändå ihop och är formade efter varandra. Följer ni andra killars exempel eller tänker ni verkligen med kuken?

Var hos en killkompis igår och redde ut lite saker. Jag har aldrig träffat honom ensam tidigare, eftersom hans hem är en jävla fritidsgård. Tänker inte säga vem det är, idéen är inte att hänga ut någon här, men personen attraherar mig inte & har aldrig gjort. Han skickade ett sms "kom om du vill" och tänkte att där kanske var folk. När jag väl är framme vid hans port säger han att han är ensam hemma, och det var då jag frågade mig "vad fan gör jag här då?" . Och den frågan ställde jag med. Han bara skrattade med sitt fula flin och mummlade något som jag inte förstod. Jag kan fortfarande se hans fula fejs flina innanför huvudet och det gör mig så äcklad.
Anyway, jag hade fått skjutts och klockan var ca 2, halv 3 på natten, så att ta sig hem låg längst ner på listan. Tanken fick ju bli att däcka där på den sköna soffan. Men när det gått en tid så började han flirta. Och, jag skojar inte nu, killen höll på i 3 TIMMAR med att försöka övertala mig till att ha sex med honom. Redan från början när han plötsligt nämnde det sa jag nej. Och han fattade verkligen inte, utan frågade "varför är du blyg?" Öööh, jag är inte blyg, jag är bara väldigt ointresserad ? Tack & hej, nästa gång kommer jag INTE själv.

Satt lite på msn precis och pratade med folket som var vakna, varav jag pratade med en kille jag träffat några gånger & haft en intim relation med. Vi satt och småsnackade lite, sånt kallprat ni vet. "vad gör du, vad har du gjort idag, vad händer imorgon" bla bla bla.
Sen kläcker den jäveln ur sig "öppna camen och visa din fitta för mig." Det va då jag började koka och jag ställde frågan "Ursäkta?" Han menade på att det spelade väl ingen roll, vi hade ju haft sex några gånger tidigare. Detta var INTE okej för mig. Att visa upp sig i cam på det sättet har jag aldrig gjort och kommer aldrig någonsin göra. För det är verkligen långt ifrån samma sak. Var är närheten och njutningen i det hela? För att inte tala om det privata?
Förlorar killar respekten efter dom satt på tjejen, eller vad fan är det frågan om? Väx upp, för helvete.


It takes two to Tango, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0