- For u, cutie ;D

Till Lillan ;)
Här får du ett alldeles eget inlägg ! :D
Nu måste du vara glad, va ? :D

Va fin kommentar du gav :)
Jag har bara en fråga .
När du är färdig med mig så vad ? xD

Har du sett dina tänder snäckan ? Hur du ser ut överhuvudtaget ?
Darn, i just wanna throw up ! Om min röv va hälften så ful som ditt fejs skulle jag bara skita i mörker .
Men om du försöker le ditt finaste leende och går så snabbt du bara kan, så kanske INGEN märker att du är ful :D

Din kommentar gav mig just det största leendet någonsin :P 
Du vet väl om att du precis bevisat hur mycket  du tycker om att involvera mig i ditt liv ? ^^
U must care alot, huh ? ;) Avundsjuka är vad det är . Vilket betyder att du måste känna dig jävligt otillräcklig . Det är den låga självkänslan som gör att det sticker i ögonen när andra människor är mer, i dina ögon.
Och att det är som att knulla en grotta, tjaa, det är ju inte så konstigt om man har en jävligt liten kuk på knappt 10 centimeter, eller hur ? :) Som en liten prinskorv ungefär .

Nej, nu ska jag kolla film :D

Ta'taa !

Kommentarer
Postat av: jennie !

hahahaha klockrent hjärtat ! du är så sjukt underbar big love my biiatch (;

2009-04-07 @ 01:55:50
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
Postat av: lala

vem av alla killarna du har knullat har liten?!!?!!? ;)

2009-04-07 @ 11:23:40
Postat av: Anthaliyah

- Jadu, lala . Antar att du är jävligt nyfiken ;) Och jävligt skraj, eftersom du inte vågar använda ditt riktiga namn . Patetisk !!! xD hahaha

2009-04-08 @ 16:00:30
Postat av: ....

rädd ha ha ja jag är livrädd för dig!

Min Lilltå skakkkkar verkligen ska du veta...

Klart jag är nyfiken vem pojken med den lilla

kuken är :P vågar du inte nämna några namn?

Tja nu slösar jag inte mer tid på dig.

2009-04-09 @ 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0