- easter..

Nu är påsken äntligen över ! :D
I fredags vare softkväll med godingarna, hade det najs, till alla killar stampade in tycker jag.

I lördags turade vi med de nya båtarna, jag & en del av min släkt :)
Steph, Robin och hand tjej Diana, Michelle, Rebecca, Nicole, Amanda, Elliot, Joakim, Marita, Mamma, Daniel och hans tjej, Anneli, Mårten, Mormor, Morfar, Mårtens föräldrar, hans syster och hennes man, hans mammas syster.. AA, vi va iaf 24 st, så jag har säkert glömt ngt.
Joakim släppte en skit fin kommentar haha!

Marita; Gå fram och ge biljetten till hon tjejen som står där.
(Joakim går fram, men märker att det faktiskt är en kille med hästsvans)
Han vänder sig om från killen och säger;
Men mamma, du sa det va en TJEJ?

Hahaha, klockrent !

Anyway, påskmiddagen var delicious ! Och fyfan va mätt man blev, POHO!

Efter stack vi till fyllerondellen (Hamnkrogen för er som inte visste det) med Anneli, Mårten, Mormor & Morfar, mamma, jag, Amanda & Nicole. Vi tog varsen Shandi och ett glas rött, och vädret var ju verkligen perfekt ! ;D

Vi drog oss hemmåt runt halv sju på kvällen, jag och Amanda bytade om till "softination" kläder och begav oss ner mot gröningen för att träffa Tiff och hennes peeps :)

Idag har varit en MINDRE rolig dag. Var i Billesholm hemma hos Susanne och hjälpte mamma skruva isär en säng hon skulle få. En loftsäng till Rebecca, har jag för mig att det var.

Har lagat mat till mammsingen, och nu ska jag däcka, för sen ska jag träffa Mabinty & maybe the guys :) BAII !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0