- Regnet bara öser.

Hej alla!

Klockan är 03.12 och jag är inte ens trött. Ovanligt då.
Varit på 9ball med Alex idag :) Ja, jag suger på biljard, så utmana inte mig. Blir inget roligt :P
Men jag ska börja träna lite, sen ska jag klassa den jäveln!

Efter att jag förlorat på nineball X antal ggr så gick vi över gatan, tog en cigg och sen in på Sam's Bar.
Jag vet inte hur mycket han spelade bort, men nerverna va kittlande medans summan gick upp och ner.
Hemlis hur mkt han gick hem med ;) hihi.

Efter vi varit där så gick vi till Preem. I ösregnet. Det regnade. Och regnade. Och det slutade inte.
Alex jacka såg ut att vara doppad i havet och jag såg ut som om jag va en sjö själv.
Men nu är jag hemma och ska kolla en bra film :)

PUSS och natti natti :D

Kommentarer
Postat av: Club Kurdistan - Boka och missa inte

Club Kurdistan välkommnar dig med vänner till en oförglömlig fest med: Nazdar, Blind Ibrahim, Baxan och Eyad, lördag den 13 December 2008 i Solna Hallen.



Bokning kan ske via hemsidan genom att ringa nr på affiscen



Ps: Live Sändning

2008-11-22 @ 12:00:48
URL: http://www.clubkurdistan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0