- Time goes by so fast

Så deprimerande . Veckodagarna bara går och går, och här sitter jag på min feta röv och gör typ ingenting. Och snö är det också. SNÖ, fattar ni?! Åt helvete med snön, den är välkommen dagen före julafton och kan hålla på till 3 dagar innan nyår tycker jag. Poo, snart julafton. Inte så lång tid kvar. Och sen är det nyår. VAFAN asså.
Vad ska alla andra göra på nyår ?
Jag, Jenny & Mille har diskuterat lite som faktiskt låter lockande, men nyår blir ju aldrig som man vill.
Håll med mig, nyår är DÖMT att misslyckas.
Finns inte en ända nyår där inget gått fel.
Vågar knappt titta i kalendern längre, orkar inte tänka på de kommande veckorna. Ge mig en varm sol och en strand !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0