- Tant Tengla

Todelooooooo

Sitter här och ugglar framför datorn. Lyssnar på Ja Rule - I think the rain is calling murder.

Idag har varit en soft dag, visserligen vaknade jag ganska sent, runt 15.00 kanske, men har fuckat upp mina dygn totalt.
Livet är så hektiskt och varje dag är ett oroande för framtiden.
Måste börja få ordning på saker och ting och se till att börja prioritera rätt!

Jenny lyckades väcka mig efter många om och men, för att jag skulle passa Rodhi medans hon gjorde några ärenden nere i stan. Så hon stack, och jag skulle klä på Rodhi, men det fick jag inte för honom. Haha, han är så underbar den ungen! Och han kan dansa lika bra som Tengla ;) det är vad han kallar mig, Tengla. Han har så svårt för att säga "Anthalya". 

Hampe & Mille (H&M som jag och Jenny kallar dom) har varit här och myst med oss lite :)
Snackat lite skit, rökat x antal cigg och druckit cocacola :P
Vi hade så trevligt så.

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, har inte så mycket att berätta direkt. Men visst har jag blivit bättre på att sköta min blogg ? :P

Men ha det naaajs 

Puss&Kram - A

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja H & M, besatthet in my brain :P fuckifuck;)

2008-12-01 @ 13:28:21
Postat av: Anthaliyah

Haha, i know ;D new life hahaha

2008-12-03 @ 23:40:53
URL: http://anthaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0