- Likgiltig

Hallo igen.

Vet inte alltså, allt känns helt konstigt.
Känner mig förvirrad, folk går för nära på stan, prat är bara irriterande ljud och mat smakar inte lika gott längre.
Varför är det så, håller jag på att bli sjuk eller vad är det frågan om?

Lönen har blivit knas det också. Har knappt några pengar.
Synd att folk inte betalar tillbaka det dom lånat. Fittor.

Jag är så seg och nollställd. Typ, likgiltig kanske man kan säga.
Bara jag inte har kommit in i en depression IGEN, det klarar jag inte just nu.
Har sökt en del jobb, vill bara komma på fötter och fixa mitt eget place där jag följer mina egna regler och använder mina egna pengar.
Jag vill vara independent, inte beroende av någon!

Nu ska jag ut och fixa käk, måste få något i magen under dagen, annars mår man bara ännu dåligare.

Kram&Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0