- Welcome to my life

Känner du någonsin att du faller ihop?
Känner du någonsin förvirrad?
Som om du inte hör hemma någonstanns,
och ingen förstår dig?

Vill du bara fly iväg?
Låser du in dig själv på ditt rum?
Och har radion på högsta volym,
så att ingen kan höra dig skrika?

Nej, du vet inte hur det är när inget känns okej.
Du vet inte hur det är att känna som jag gör.

Att bli sårad, att känna sig vilsen,
att bli lämnad i ett mörker.
Att bli sparkad på när man redan ligger ner,
att känna som om du blivit puttad omkring.
Att vara på gränsen till ett sammanbrott,
och ingen finns där för att rädda dig.
Du har ingen aning om hur det är.

Vill du vara någon annan?
Är du trött på att känna dig så utanför?
Är du desperat att hitta något mer,
innan ditt liv är slut?
Är du fast i en värld du hatar?
Är du trött på alla runt omkring dig,
med deras stora fejkade leenden och idiotiska lögner,
medans du blöder inombords?

Nej, du vet inte hur det känns när allt är fucked up.
Du har ingen aning om hur det är att känna som jag.

Jag önskar att ingen ljögit mig rakt upp i ansiktet.
Eller stuckit en kniv i ryggen på mig.
Du kanske tror jag är glad,
men jag kommer inte bli ok.

Välkommen till mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0