- Traitor

Hejsan svejsan, jan banan.

Det är filmkväll på gång här, Traitor, heter den. En helt ny film.
Och låt mig säga såhär, jag verkligen älskar att kolla på film.
Det är bland det bästa jag vet!
Men när man sitter 10 pers är det väl roligare att umgås? Eller är det bara jag som tycker så?
Dom absolut mysigaste filmkvällarna, förrutom den med Jennie, Robin, Jay & Petra, är faktiskt med mig själv.
Att se film själv är det bästa som finns! 
Jag kan se precis vad jag vill, beroende på vad jag känner för, jag pausar inte för någon som behövver kisse-paus, jag pausar endast när det gäller mig, om jag så vill röka, kissa eller kanske göra något att äta. Vill jag byta film MITT ialltihopa, så kan jag göra det utan några protester. Vill jag se en film 2-3 ggr på raken (och tro mig, det händer) så är det heeeelt upp till mig. Dessutom kan du kränga i dig godis och pizza eller vad som helst, hur grisigt man vill, man kan bara njuuuta ordentligt!

Pröva det, jag lovar ni kommer älska det!
OBS!
Se aldrig film för många.
Om inte i nödfall.

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0