- I want my old life back .

När jag tittar tillbaka på mitt liv vill jag bara börja gråta.
Jag saknar det så mycket ! Allt va så simpelt och man visste var man hade sina vänner.
Men nu, i detta umgänget, kan man aldrig vara säker på att du har en axel att gråta mot, någon som stöttar dig
eller backar upp dig och erbjuder sin hjälp utan att tjäna på det. Ingen.

Så som det va förr.
Ekeby.
Pokernätterna.
Askis.

Jag är inte samma människa längre.
Jag vet det.

Fyfan alltså, vad har jag gjort med mitt liv?

Tack Timmie Silverstranden för att du stal min mobil medans jag sov.
Tack Timmie för att jag fick ställa upp och vara en vän.
Tack för att du va falsk.
Tack för Kniven i Ryggen.


Kommentarer
Postat av: jennie

du har fortfarande den här gamla vännen kvar som du vet att du alltid har en axel att gråta ut på <3

2009-01-17 @ 17:31:27
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0