- Mine, only Mine .

Through the Garden of Roses
with the Silverpoplar
I am walking with my father.
Holding his hand tightly.
And from the highest treetop
I hear a lonly bird.
Songs of the Evil " The Omitted Land"
And my heart is trembeling when my fathers voice I hear
Mine, only Mine.
Mine, only Mine.


Genom rosengården,
Med silverpopplar,
Går jag med min fader.
Håller hårt hans hand.
Och från det högsta trädet
hör jag ensam fågel.
Sånger om det grymma "Landet Utanför".
Och mitt hjärta darrar när min faders röst jag hör
Min, bara Min.
Min, bara Min.

Kommentarer
Postat av: Aso

haha..populär överallt alltså:P
ne men de e bra..du har ju bra engelska med verkar de som:)

2008-04-29 @ 10:48:43
URL: http://khawari.blogg.se
Postat av: Sara

Mio min mio eller hur?

2008-04-29 @ 13:33:42
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-01 @ 18:30:46
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0